Ilkheycan23 ben sulu şekilde pişirip çorbalarına katarak başlamıştım. Direkt kavurunca kuru olur diye suda buharıyla birlikte pişiriyordum. 7. Aya kalmadan başladım vermeye. Sonra köfteye geçtim, onunda yumuşak olsun diye sulu pişirdim. Bebek kıyması olunca yağ vs olmayınca kolaylıkla yedi.