Pofudukkk eşini dövmek istedim, mama sonuçta ihtiyaç. Yani ac olunca dışarıdan yemek yemiyor mu? Bebekte aç ise dışarıdan yani mama alabilir. Zaten biliyorsunuzdur ama
1) stres yapmayın, bebeğinizi emzirirken derin derin nefes alip ağızdan verin, sakinlesmenizi sağlar
2) bebeginiz emdi, uyudu sorun yok ama doymadi ise mamasını verin
3) bebeginiz emdikten sonra sağım yapın ve elektrikli pompa kullanın
4) meme ucunuzu yara yapmayın, gümüş kapak :)
5) e bebekte süt attırıcı maltlar var deneyin
6) bestlak süt arttırıcı damla var, kullanabilirsiniz.
ÖNEMLİ OLAN SIZIN İYİ HİSSEDİP BOL BOL SU TÜKETMENİZ.
bende sezeryan doğum yaptım, gözümü çok korkutup sütün gelmez demişlerdi. Bir hafta önce süt artırıcı cay içmeye basladim. Gunde bir fincan. Su tuketimini daha da arttırdım, her sabah incir yiyordum. Lacmix diye bir ilac aldim son 3 gün(doktorum kullanabilirsin demisti, anca damla daha iyi) doğuma girmeden de malt içtim.
Bütün tuşlara bastım 😁 Ama en önemlisi STRESTSİZ bir hayat, umarım sana iyi gelir