Osman gönülal bu konuyla ilgili bi video çekmiş. 9. Ayda yaptırılsa bile, 12. Ayda tekrar yapılıyor. Bu yüzden ben kendi çocuğumda 9. Ayı gerek görmedim ve yaptırmadım dedi. Bu yüzden ben de 9. Ay da yaptırmayı düşünmüyorum 3 ay sonra tekrar yapılıyor. Çünkü 12. Aydaki aşı zorunlu.