damlaa06 nasıl ilerleyeceğinizi bilmediğniiz için alıştıramazsınız dedim. Bez bırakma döneminde bebeğinizle kurduğunuz iletişim onun kişiliğini etkiler. Siz bilirsiniz, istiyorsanız deneyin .
3 aylıktan beri tuvalet iletişmini uygulayan biri olarak söylüyorum bunları. Bebeğim 16 aylık , 5 aylıktan beri o istediği zaman lazımlığa otururak yapıyor. 5-8 ay arası ben oturttum 8aydan sonra o isteyince oturdu ve bez bırakma girişiminde bulunmadım çünkü bağımsızlaştı , her sefer istemiyor. Lazımlığa yapsın diye inat edersem o da inat eder.