Merhaba,
Dün bebeğimi kalça iliğimdeki ödem ağrısı yüzünden ağrı kesici kullanmam sebebi ile emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım. Dolaba sağdığım süt az olduğu için çevremin de önermesi ile Hipp mamayı takviye ederek ilerliyorum.
Bu arada emzirmesem bile sütümü aynı emziriyor gibi sağıyorum ki sütüm gelmeye devam etsin. Bu bir haftalık süre de idare edeceğim.
Şimdi dolaba sağıp koyduğum sütten 120 ml hazırlayıp bebeğime verdiğimde en fazla 90 ml yediğini fark ettim. Sonra mama verdiğimde de 90 ml yiyor. Acaba biberon olduğu için mi böyle az yiyor ?
Sanki benim göğsümde daha fazla duruyor emiyordu.
2,5 aylık 5,700 kilo
Yardımcı olursanız sevinirim