Fatima95 Anksiyeteden muzdarip anneler nasıl tedavi oldunuz nasıl başı çıktınız nasıl başa çıkıyorsunuz kriz anlarında tavsiyelerinizi istiyorum belki kendime bir yol bulurum
Norveckizi Fatima95 tedavi olmadım 😔hergün kendımı yıyorum Gece bıle on defa uyandım anksiyeteden ötürü kafamda kurduğum hersey gece Ruyamda korkuyla uyandırıyor sagolsun
isyanhareketi Fatima95 Anksiyete mesela şöyle mi? hiçbişey yokken çocuğuna öfkeli olma kızma durumu bazen çok iyi davranıp bazen çok kızgın bi anne oluyorum habire aklımda düşünceler ve kendimi suçlama vs
Fatima95 dmr0101 ani gelen ağlama ani sinir krizleri hiçbir şey yokken yerinde duramama yalnız kalmak istemem ben bazen hata bu aralar çok
Tosbikkkk Fatima95 çocuklarım yok kız çocuğum var sadece 🙈😃 bazen sinirli oluyorum papatya çayı içince iyi geliyor
Fatima95 isyanhareketi aynen öyle buna eşlik eden bir de yalnızlık hissi yerinde duramama ağlama bazen
dmr0101 Bende de oluyor maalesef bir anda titreme çok baş dönmesi çok yalnız kalamama sürekli tedirginlik korkulu bir hâl bende var öyleyse 🤷🏻♀️
Fatima95 Norveckizi ama yanlız değilim iki kızım yaşları küçük ama eşim sabahtan akşam geç saatlere kadar çalışıyor