ZeynepOzcan aynen öyle eşim de kış bittş artık diyordu sürekli bende kış mı oldu da kış bitecek diyordum bütün kışın acısı 1 günde çıktı denge bozuldu ki şaşırmıyorum ama belediyenin sorumsuzluğu da çıktı ortaya herkes partisi adına konuşuyordu şimdi nasıl konuşacaklar acaba Allah ım daha beterinden korusun sizede çok geçmiş olsun bende aksu da oturuyorum arabamızda evimizde sıkıntı yok çok şükür bizim de 🤲