zeydveannesi benim ilk başlarda agri yoktu, ufak bir beze idi. Duşta iken elimle masaj yapiyordum. Sonra butun göğsüm enfeksiyon kapladı. Morardı. Co kötü oldum, sehir hastanesi amel dedi. Kaçtım hahaha. Antibiyotik başladık. Göğsümü sagdim, sürekli ılık duş masaj soguk kompleks, cok şükür gecti. İnşallah sizin de geçer😇