Ayyy kızım 10 aylık ken sanırım o civarda mutfağa bile göndermiyordu basıyordu çığlığı tuvalete bile beraber gidiyorduk çok stres yapmıştım geçmez mi acaba diye sonra araştırıp okuduğumda geçici bir durum olduğunu ayrılık kaygısı olduğunu öğrendim zaten geçti 10 gün falan sürdü sanırım. Ama zorlayıcı bir süreçti☺️☺️