aysenurokutucu Kızlar anneli yoğun bakımda bebeği kalan var mı nasıl oluyor acaba eş felan gelebiliyor mu hiç içeri
Yelda35 aysenurokutucu yanık yoğun bakımda kaldık biz. Anneden başka kimseyi almıyorlar enfeksiyon kapmasın diye
Kocamdaaakocammm aysenurokutucu Ben kaldım cnm anneden başka kimseyi almiyolar iceri enfeksiyon dan kaynaklı Bi istediğin falan olunca Esin kapıda bırakıyor sen gidip alıyorsun o şekilde
neolmusyaani aysenurokutucu anneli yoğun bakımda kaldım kayseride.. eşim gelebiliyordu görüp gidiyordu yenidogan değildik ama
Cansuarel6 aysenurokutucu ben 12 gün kaldım odadaki arkdaslardan izin aldığımızda geliyordu eşim ya da ziyaret saatlerinde biz yenidoğandik o zaman
Tosbikkkk Yelda35 çok geçmiş olsun yanığa kantoran yaği iyi geliyor diyorlar doğru mu acaba? Bide yandıktan ne kadar süre sonra kullanmak gerekiyor bilginiz var mı
Kocamdaaakocammm aysenurokutucu Cam sakurada kaldım cnm servis gibi tek oda tuvalet banyosu TV hersey var yatak koltuk dolap vs hersey var cnm
Yelda35 Tosbikkkk evet kudret narı yağı da iyi geliyor domuz yağı da. İyileşinceye controtubex iyi geliyor