defnemiraybebek Bebeğim 8 aylık emeklemek istemiyor vücudunu kaldırmıyor ki zaten doğduğu zaman da tummy time sevmezdi çok vakit de geçirmedi Doktorum emeklemesin yürüsün sorun yok dedi emeklemeden yürüyen bebişlerin anneleri var mı nasıl oldu süreç 🥲
Beratim17 defnemiraybebek benimde oğlum 10 aylık hala emeklemedi ağlıyor istemiyor belki direkt kalkıp yürürler insallah
Sedaaa55 defnemiraybebek benim bebeğim de 10 aylık halaa emeklemiyor yüz üstü koyunca ağlıyor hiç gayreti yok
zeydveannesi defnemiraybebek peki ayaklarının üzerinde durabiliyor mu elinden tuttuğunuz zaman o gücü varmı yani
Nehirrella defnemiraybebek benim yeğenim emeklemeden yürüdü 9 aylıkken yürüdü hiç emeklemedi. Bazı bebeklerin emekleme kısmını atlayıp yürümeye geçtiğini duymuştum. Hiç emeklememesi de normal diye biliyorum
defnemiraybebek Beratim17 inşallah yürür dert ettim bende eşim de bu konuda kızıyor vakti zamanı gelince yapar takma diye
Beratim17 sehpayacarpanserceparmak_ belki direkt yürürler bilemiyorum artık emekler pozisyonda duruyor ama ileri gidemiyor sinirlenip bağırıyor, erkek bebekler daha tembel oluyo galiba
sehpayacarpanserceparmak_ Beratim17 evet genelde hep derler konusma konusunda filanda erkekler daha gec konusurmus derler. Bizimkide tek ayagiyla.ittirmeye basladi yeni yeni hic yurucek.potansiyel gormuyorum niyeyse😀
defnemiraybebek zeydveannesi ayakları üstünde duruyor kollarından tutunca sendeliyor ama koltuk altından tutarsak yürüyor hevesli o konuda
defnemiraybebek Nehirrella doktorum da sıkıntı olmadığını yerlerin tozunu alacağına yürüsün daha iyi dedi de işte annelik acaba sorun mu var diye düşünüyoruz
aselinanesii defnemiraybebek 11 aylık emekledik 13 aylık yürüdük merak etmeyin zamanı gelince olacaktır☺️ kızım 11 ay oturdu hiç emeklemeye bile çalışmamıştı😂
defnemiraybebek aselinanesii benim ki de öyle sadece oturmak ya da bizim destekle yürümek istiyor yüz üstü asla sevmiyor 😂
1aysekaplan defnemiraybebek kızım 10 aylıkken emekledi şimdi 13 aylık yürümüyor yani tutunup kalkıp yürüyor adinliyor ama ellerini bırakıp yürümüyor daha herşeyin zmani vardır akışına bırakın
Oglum00 defnemiraybebek bizde de durum aynıydı. Yüz üstü durmaktan nefret ederdi. Emeklemek mi o da ne asla!! Hiç niyetinde yoktu. Eşimde öyleymiş ona çekti demek dedim. Ta kii 11. Ayına kadar. 2 gün içinde hernşey değişti. Sanki benim çocuğum değil birden emeklemeye başladı şu an yaşına girecek emekleyio gitmediği yer yok. Tutup kalkmaya da başladı az da olsa koltukta sıralıyor. Belli olmuyor yani. Ben kesinlikle emeklemez gözüyl bakıyordum bi günde değişti her şey
defnemiraybebek Oglum00 yaaa öyle mi belki bizim de öyle olur yüz üstü durmayı hiç sevmediği için dönmeyi de geç öğrenir dedim ama dediğin gibi birden yaptı belki bu da öyle olur
YagmurGuness defnemiraybebek 9bucuk aylıkken emeklemeye başladı, 2 hafta sonra koltuğa tutunup kalkmaya başladı. Ben de endişeleniyordum ama hiç acele etmeye gerek yokmuş annesi ☀️