Aslaninannesi26 Anonim41 1 ay önce bende niyet etmiştim -20 kg ya ama hem arada kaçırdım hem de az gitti gibi oldu bakalım 1 ay oldu 4 kilo anca verebildim emziriyorum ödem atacak şeyler içemiyorum Yeşilçay gibi başka ne önerirsiniz?
Anonim41 isufumveben sadece 2 öğün yiyip dengeli beslenin ve veriliyor, daha önce çok vermisliğim var ama siz bilirsiniz 🌼
Anonim41 isufumveben bu arada tabakta 1 kibrit kutusu süzme peynir, çeyrek avakado, yumurta, bol yesillik ve 2 dilim ekmek var 😁😁 yani diyetisyenin size verdiği ama bakınca çirkin ve az görünen şeyler 😁
Anonim41 mutluanne34 maşallah, devamı da gelir 🌼 Yorumlarda bu tabakla -10 veriliyorsacılar başladı ne demek istersiniz 😁
isufumveben Anonim41 Allah aşkına ne demişim hiç böyle bir diyet tabağı görmedim soru sordum hemen yerme çabası
Anonim41 Aslaninannesi26 ben de emziriyorum Dukan birası yapıyorum. Bira deyince alkollü bir şey gelmesin aklınıza bir bakın 😁 bir zararını görmedim ama diyetisyen değilim 🌼
Gizmokzilla isufumveben ay bi de benim diyet listemi görsen şok olursun ahahaha 😅 kız bana diyetisyen sabah 4.5 akşam 4.5 dilim tam buğday ekmeği verdi ya 😅 ve işin garibi ilk hafta 3.100 gram verdim o listeyle çok şaşkınım 😅😅 şimdi bugün kontrolüm var, çok heyecanlıyım inşallah vermişimdir 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲