Merhaba bugün kızım gece ilk defa 5 saat aralıksız uyudu ve 5 saat sonunda bezini degistirdim ve 1 damla bile cis yoktu. Emdigine eminim ama 1 damla bile olmamasi cok sasirtti. Sabah uyandiginda ise bezi baya agirdi tutmus olabilir mi?
Yasayan var mi ya da nedenini bilen?