Gceylan Kızlar ilk defa bebeğimle biniccez yanıma sadce anne bebek çantamızı alıcaz ama içindekileri kontrol ediyorlar ya 400 gramlık mama koyucam termos vs çantaya yasak mı acaba bebek arabası nereye veriliyor tecrübelerinizi paylaşır mısınız
zeyneperll Gceylan bebek arabasını yanınızda bulundurunuz uçağın üst kısmına koyulur biz pet şişede su koymuştuk çıkardılar ama termosu bilemem ya atmazlat büyük ihtimalle
balli_cilek Gceylan bizim küçük şişe su vardı çıkartmamışlardı bazen kendi insaflarına da kalıyor sanırım 🤷🏼♀️
TubaB Gceylan bebek arabasını uçağa girene kadar götürebiliyorsunuz. Orda katlayıp görevliye veriyorsunuz. Görevliler uçak inince tekrar kapıya getiriyor. Termos konusunu bilmiyorum ben kısa mesafe gitmiştim emzirmiştim uçak kalkarken ve inerken. Kulakları tıkanmasın diye emzik ya da emzirme tavsiye ediyorlar. Biz gittiğimizde 7 aylıktı.
Kdm Gceylan ben çorba koymuştum biberonunun içerisine herhangi bir problem yaşamadım küçük su şişes hatta çocuğumun suluğu bile vardı bir problem yaşamadım
gamzes-26 Termos kabul ediliyor diye biliyorum bebek arabasıni da valizleri verilirken bildiriyorsunuz size büyük bir poşet veriyorlar uçağın girişinde bebek arabasını katlayıp o poşete koyuyorsunuz görevliler alıyor inerken de teslim ediyorlar
bomgomy Gceylan termosa falan bakmıyorlar bızde bakmadılar , bebek arabasını kabul etmediler onu bagaja verıyorsunuz. Ama bazı fırmalarda degısebiliyor bebek arabası