Ekea12 bizde aynı durumdayiz canım 26gunluk kızım gaz sancısı olduğunu söyledi doktor. Çıkarsa bile kalıyormuş illaki sancı yapiyormus. Özellikle emerken hava yutuyor olabilir demisti. Çok tayzikli geliyor sütüm onu vermiyorum önce sagiyorum o sırada hava yutarlarmis umarım siddetlenmez Allah yardımcımız olsun 😓