Kızım 1 ay 4 günlük günlük oldu. Son 1 haftadır bir problemimiz var. Akşamları biraz emdikten sonra meme ağzında ağlamaya başlıyor. Hem memeyi arıyor. Hem ağlıyor. Ağzına koyuyorum memeyi ama yine ağlıyor. Gaz problemimiz yok diye düşünüyorum çünkü güzel çıkarıyor. Sütümde yeterli sanırım. sağlıyorum ve ağlarken ağzı dolu oluyor sütle. Sıkıyorum geliyor süt. Neden böyle bişi yapar fikriniz var mı? Başına gelen var mı? Çok üzülüyorum onu böyle görünce.