Antepli27550 Arkadaşlar’ topuk kanı alındıktan sonra kızımın ayağı baya morardı. Birde ayağını düzgün tutamıyor.Ayağı içe dönük bir şekilde tutuyor. Çocuk kasıldımıki. Yarın doktora götürecem. Böyle bişey yaşayan varmı.
Gizmuss Antepli27550 morarma oldu hatta aylarca geçmedi ama ayagı içine dönğl falan öyle bişi olmadı biraz gözlemle bence belkide acıdığından öyle yapıyodur masaj yap kremle