Üşütmüştür canım burnunu temizle sağlık ocağına bi götür doktoru baksın iğnelik bişeyi olmaz benim bebeğimde aynı durumda 2.5 aylık sadece dün doktora götürdüm burun akıntısı yoktu üşütmüş dedi burnunu temizle doldukça rahat emsin rahat uyusun diye .iki kat giydir ben tek kata geçmiştim havalar güzel diye hemen üşüttü.