Zynp555 Selam kızlar 2 yaşında oğlum ınfluenza oldu ve ağır geçiriyor iburamin zero ve enfluvir şurup kullanıyoruz. Aranızda bebeği bu hastalığı geçiren varmı neler yaptınız öneriniz ne ?
Mine01 Zynp555 bizde geçen hafta olduk, düşmeyen yüksek ateş vardı bizde sadece. Enfluvir kullandık sabah akşam 5 gün . Sonra geçti şükür
Zynp555 Mine01 siz kaç ml kullandınız ben 3 gündür kullanıyorum 1 er ml acaba yanlış mı veriyorum iyileşme olmadı