cnkl merhaba, çok geçmiş olsun. Bu aylarda genellikle kakasindan bulaşması nedeniyle idrar yolu enfeksiyonuna yakalanıyor bebekler. Temizliğine çok dikkat etmeye çalışın. Benim bebeğim kız. Doğumdan 3 gün sonra aynı sebeple yoğun bakımda yattı iki hafta. Doktorlar pamukla temizlemeyin enfeksiyonu yayıyor ıslak mendil kullanacaksınız dediler. Sünnet hakkında bilgim yok fakat önce şu enfeksiyonu atlatsin çünkü hafife alınacak bir şey değil beyine kadar ulaşabiliyor dikkate alınmazsa. Antibiyotigi mutlaka kullanın. Böbreklerine baktırın mutlaka. Idrar tahlili yaptırıp temiz sonucu gördükten sonra doktorunuza sünnet için danışabilirsiniz bence.