adabayb Bebeğim 2 aylık her bez almamda kakasını yapan bebekti günde 1 de dolu dolu kaka yapıyordu 2 gün önce de öyle şekilde yaptı 2 gündür ise hiç yapmadı neden olabilir nasıl bir çözüm bulabilirim ?
damlakarel adabayb poposunu krem sur uyar onu 2 3 saate yapar benim oğlum 1 gün yapmadı zaman ben hemen krem sürüyorum uyarıyorum popuyu 2 3 saate hemen yapıyor çişi normalse de korkma
Eminosman_dilek adabayb 3 aylıkken oğlum 4 gün yapmamıştı doymuyor mu falan diye düşündüm ilk başta ama kabız olmuştu poposuna kulak çöpü ile zeytinyağı sürdüm sürekli ve kendimde emzirdiğim için kayısı hoşafı falan yptım
bomgomy adabayb 10 güne kadar yolu var kabız demek ıcın , bosuna uyararak yaptırmayın buna da alısma durumu var , bir defadan bssy olmaz demeyin , bebekler cabuk alısır. Yine de sız bilirsiniz
krvnhava adabayb Benimde 1 ay 12 günlük aynı sorun ben de de var sürekli ıkınıyor ama 2 gündür hiç yapmadı
adabayb damlakarel çişini yapıyor dolu dolu alıyorum ama kakasını yapmıyor anne sütü almasına rağmen ıkınıyor tam uykuya dalıcakken uyanıyor sonra napsam kremi nasıl uyarlıcam omu anlamadım
adabayb Eminosman_dilek bende emziriyorum hiç mama vermedim ama anlamadım kabızlık anne sütü alan bebekte olmaz derlerdi
Adasmom_ Ateş ölçerin ucuyla uyarabilirsin doktor öyle demişti az zeytinyağı yada yağlı pişik kremi sür ben böyle yaptırdım 2 gün yapmamıştı ama kabızda değildi huzursuzdu uykuya bile geçemezdi kaka yaptığı gibi rahatladı
yassey1 krvnhava zeytinyağı sür canım bendende yapamadıgı zaman elimle zeytin yağı ı sürüp masaj yapıyorum karnına bacaklarına yapıyor sonra