iyiki
Merhabalar bende onu kullanıyorum fakat araştırdığım zaman içeriğinin temiz olmadığını öğrendim bir de takip ettiğim çocuk doktoru var oda öyle demişti o damlanın içeriği temiz değil diye bende oğluma verdiğim de kusuyor o yüzden biz eczaneden başka marka almıştık onu severek içiyordu oğlum