Durubusra5 sadece gaz degil kabiz, öğürme, kusma bile olabilir. Cok normal annesi kac aydir sadece anne sütü yada formul mamayla sıvı formda besleniyodu. Degisik dokularda tatlarda besinler yedikce vücudu tepki gosteriyo ☺️ afiyet şifalar olsun miniginize