kizlar merhaba tecrubesizim ilk cocugum.Besincj ayda olan bi oglum var hep goruyorum instagramda falan 8 de gece uykusuna yatiriyorlar lutfen linclemeyin.bende yatiriyorum ama 8 de yatirsam 10 bucuklarda kalkiyor ve biz bi iki saat oynuyoruz uykusu gelsin diye sonra ben tekrar yatiriyoeum boyle boyle benim uyumam 3 u buluyor ama bu videolardan yanlis yaptigimi farkettim sanirim uyaninca hemen beslenip alt degisimi yapip geri yatiriyorlar ertesi sabaha kadar bu boyle mi. Siz nasil yapiyosunuz aksamlari beni aydinlatirmisiniz.Zaten bebegim sallanarak uyuyor yarim saat sonra uyaniyor sallama bekleyip tekrar yatiyor ben oyle gece uykusuna nasil birakip yatirayim cozemedim.Sizin aksamlar nasil benim gibimi yapiyoesunuz yoksa hemen geri mi yatiriyosunuz.