anneyim09 Kızlar cidden saça zarar vermiyor mu bu vaad edildiği kadar varmı kullanan memnun olan bilgi verebilr mi
Mnli anneyim09 airwrapi diyorsanız evet saça zarar vermiyor her banyodan sonra kullanıyorum saç kurutma kısmını bütün aile kullanıyoruz ben kalın maşa kısmını kullanıyorum ama o paraya gereksiz kalın maşa alsam daha iyiydi bana maşa yapmak da zor gelmiyor çünkü diğer başlıklar benim saç tipime uymuyor kabarık ve dalgalı katlı kesim saçım var düzleştirici tarak falan işe yaramıyor ama görümcemin saçı düz kesim sadece tarak ile yapıyorum düzleştirici kullanmıyorum artık diyor ama o da maşa olanla yapıyorum senin gibi olmuyor diyor yani başlık sayısı çok parası bence gereksiz en büyük artısı saç ıslakken şekillendirmek ben bir yere gideceğim zaman geceden yıkar sabah şekil verirdim düzleştirici ya da maşa çünkü saçım asla kurumuyor çok gür kuaförler bile her seferinde şaşırıyor yeni çıkan düzleştiriciyi istiyorum sırf ıslakken de yapıyor diye
Hellobello Mnli benim de saçım gür kalın telli kabarık, kalın maşa yapıyorum kendime ama üst kısımları fönlenmiş gibi düz olsun istiyorum. Sizce yeni çıkan düzleştiriciyle kolay olur mu ya, airwrap kardeşimde var o bana hiç olmuyor
Mnli Hellobello yeni çıkan bende yok ama videolardan gördüğüm kadarıyla düzleştirici etkisi ama airwrap dediğim gibi bir tek kalın kıvırma aparatı benim işime yaradı birinde deneme şansım olsa almazdım