Arkadaşlar şu an diyet yapıyorum ve bu boşa gitsin istemiyorum 10 kilo verdim vermem gereken 15 kilo daha var hazır veriyorken acaba diyorum ki instagrama taşısam mı bunu birşeyler paylaşsam kendi hesabım var 2000 takipçili onda mı paylaşsam yoksa ayrı hesap mı açsam napıyım sizce