Merhaba annisler benim 2 aylık oğlumun sol gözünde kapak düşüklüğü var doktora götürmüştüm 2 ayını bekleyelm dediler götürdüm göz doktoruna yonlendirdi ama randevumuza çok var böyle bişey yaşayan varmı ne oluyor nasıl ilerliyor bu süreç lütfen bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mi ?