MimozaYT TV izliyor mu?
Gece uyanması için bugün uygulamada bilgilendirme yazısına denk geldim. Bu yaş araligindaki bebekler gün içinde düşme vs yaşıyorsa bunu gece bilinçaltinda yaşar ve çığlık çığlığa aglayabilir diyordu bununla alakalı da olabilir bizimde 24 ayımız asla sakinlesmeyen hıçkırarak ağlayan bir aydı ben korktuğunu düşünürdk yanıma yatırdım 1 aydır benimle yatıyor ağlar gibi olduğunda beni görüyor ben öpüp tekrar yatırıyorum.
Vurma içinde daha sık akranla gorusturun ve doğruyu anlatmaya çalışın. Oğlum vurmayalim arkadasinin canı yanabilir oyuncaklarimizi paylaşalım beraber oynayalım gibi gibi teşvik etmelisiniz. O aylar hepimizin öyle geçti ve geçiyor. Ama bugünlerde sizin tutumunuz çok önemli vurma kıskanma ağlama paylaşmama çok çok çok doğal bir süreç ama önemli kısım bunların geçici olduğunu yanlış olduğunu öğretmek ne verirseniz şimdi verirsiniz alışmış olan bir çocuğu sonra döndürmek çok zor olur tutumunuzda net olun. İfadeleriniz net olsun. Amaan 2 yaş sendromu nasıl olsa geçecek demeyin. Arkadaşlarımın çocuklarından ve yegenimxen biliyorum 2 yaş 3 yaş 4 yaş her yaşta başka bir problem var durumu iyi idare etmeye çalışın en azından 2 yaşı sağlıklı atlatirsaniz 3 4 de ki seviyeler daha kolay olur 😂