ppusatt 3,5 aylık oğlum var kundağa alıştıramadım elleriyle sürekli kendisini uyandırıyor siz nasıl uyutuyorsunuz
dorukcumunannesiii ppusatt Bazen yanımda kolumda yatırarak bazen de malesef sarana kadar ağlasa da tamamen uykuya dalana kadar eşarp ile yarım kundak yaparak zaten tam kundak önerilmiyor yattığı yere sıcak su torbası koyup güzelce ısıtana kadar dalması için kucakta tutup sonra yerine koyuyorum
bebegimm0060 ppusatt alt üst pijama takımı giydiriyorum ellerini alt pijamanın içine sokuyorum kundak gibi bi nebze de olsa ellerinin hareketini kısıtlıyor rahat uyuyor
Mks ppusatt tek değilsin. Malesf bende kundak yaptığımda aşırı kasıyor kendini kızarıyor kusuyor yapmadığım zamanda sürekli uyanıyor
civil Kundağa alıştırmaya çalış canım zorlanıcaksın ama alıştımmıda misss gibi uyuyr . Yoksa çocuk kendini korkutuyor her sese korkup uyanıyor. Bu şekilde daha uzun uyuyorlar