Aycan12ay Sprial takınalı 3 ay oluyo ve her adet olmamda çok fazla kanamam oluyo normal ped kurtarmıyo depend kullanıyorum oturduğum her yere leke çıkıyo artık kızımın alt açma bezlerinden serip öyle oturuyorum normal mi bu durum?
AlinaEmreHan1 Aycan12ay 3 aydır normal değil bence ya Doktorunuza söylediniz mi bu durumu ? Bende hiç böyle olmamıştı , eğer yoğun kanaman olursa iç diye ilaç yazmıştı Şükür gerek kalmadı . Önce nasılsa öyle geliyor
Aycan12ay AlinaEmreHan1 bir ay sonra yerinde mi kaymış mı diye kontrole gittim o zaman böyle bi durum yoktu sormadım
AlinaEmreHan1 Aycan12ay numarası varsa arayıp sorun belki ilaç iç diyecek Yoğun kanama olunca ilaç yazıyorlar ya Düzelir inşallah