Adasmom_ Ay aşımızı olduk gündüz hiç uyumadı akşam bi saat uydu az önce 1.5 saat uyudu çığlıkla uyandı emmek istemiyor canı acır şekilde ağlıyor calpol verdim başka ne yapabilirim uyutmaya çalışıyorum ama yok
kbrbrs Adasmom_ Bizde 2.ay asimizi olduk bugün.Aynen emmek istemiyor.Sagip verdim sütümü.Saatlerdir uyumuyordu yeni daldı.Bu gece ates nobetindeyiz.
babymomyyy Adasmom_ evet bacakları ağrıyor aşıdan dolayı 😏 benım bebegımde öyle olmuştu calpol vermekten başka bir çare bulamamıştım ben . Bide bacaklarına çok dokunmamaya çalışın
ygtirmk Adasmom_ bende 1 hafta önce yaptirdim ilk gün hiç uyumadi sürekli ağladı şükür ateşi cikmamisti ama ben sabah öğle akşam calpol verdim çünkü canı çok acidiginin farkindaydim ağrısı kesilsin diye ama yine de huysuz du ikinvu gün geçti şükür herşey
Adasmom_ babymomyyy ağrısı var demi bende öyle düşünüyorum ateşi yok ama emmiyorda korkuyorum mama zaten istemiyor yani ağlama şeklinden anladım hiç bu denli acıklı ağlamamıştı
Adasmom_ ygtirmk bende sabah öğle verdim akşam vermemiştim ateşi yok nasılsa diye ama ağrısı olacağını akıl edemedim birde zor uyutmuştum