Cerenimmmmm Hadi toplaşalım 2 yaş sendromuyla başı dertte olan anneler 😀🌸 sabah kaçta kalkıyor? gündüz kaç saat uyuyor ? akşam kaçta uyuyor? . He birdeee gece uyanıyor mu gece beslenmesini kestiniz mi ????🌸
Ccyyln Cerenimmmmm ay ay bu derdi anlat anlat bitmez😂 şu an tam 2 yaşında gece 1 den önce uyumuyor ve sabah 8 dedin mi ayakta. Tabi gece en az 3 kez uyanıyor. Ha bi de yeni bi huy edinmiş ayakta sallanarak uyumak istiyor ki normalde yanına otururum öyle uyur. Bi de hanımefendi öğrenmiş annecim evine git baba benim diyor her gece sanki başka evim var🥺
Tgbycl01 2 yaşına girmedik daha ama 14 aylığız 😌bu gece beslenmesinden bıktım usandımmmmmm 😭😭dört gözle bekliyorum desteksiz uyumalarını , gece beslenmek istemicekleri günü 🫣🤲🏻
Gmzzzzhdxcc 21 aylığız hala uyanığız desem 😔 Normalde bu saate uyurduk ama bugün gündüz uyutmadım akşam dayanamadı uyudu 12 de uyandı Gece uyanmalardan çok sıkıldım bende dört gözle bıtmesını ve hıc uyanmadan sabahla kadar uyuyacağım gunlerı bekliyorum
Bebekligiller Gmzzzzhdxcc bizde 19 aylığız. Beşikte uyumayı sevmiyor rahatına düşkün. Ama yatakta iyi uyuyor şükürler olsun. Ama hepte yatakta yatıramam gece üstümüzü açıyor 🤦♀️ sorunu çözerseniz bana da söyleyin lütfen
Rozalinda Gmzzzzhdxcc ayyy ayni durumdayiz ya. Benimki 3 yas. Normalde gece 12 de uyurdu. Ama bugun gunduz uyumadi. Aksam da 8 de uyudu. 12 gibi uyandi agla agla simdi daha yeni kapadi gozlerini😬😬😬