Nevsevmom canım sütun çok fazlaysa hızlı gidiyor o yüzden hemen doyuyor ola bilir yada çok tazzikli geldiği için ememeye bilir emmeden önce çok az sağ makinam yoksa elinle sağ öyle emzir dene bakalım biz kuvezde yatmistik 3 gün orda bı arkadaşın sütü de aşırı fazlaydı hemşireler ona önce biraz sağ bebek ememiyor demisti