Themom_ ben yattıkları an her işi yapıp sabaha sadece süpürme bırakıyorum. Oda geceden gırgır ve faraşla üstten alıp öyle anca. Yemek çok geç olmadıysa yaparım geç olduysa ya kızımı oturturum eline bir şey veririm o sırada yemek yaparım yada 1 saatlik öğlen uykusunda yaparım. Hiç yapamadıysam kızıma ayarlarım yemek eşime yemek yok gelirken getir derim. Ama çocuklarımla aynı saatte uyuduğum hiç olmadı.