blg12 Merhabalar oğluö önümüzdekş ay iki yaşına girecek emzirmeyi bıraktırmak istiyorum bir kere denedim başarısız oldu. Çok ağladı uyumadı iki yaşına kadar biraz daha emsin dedim kıyamadım verdim.Üzmeden yıpratmadan yokmu bıraktırmanın yolu😔