Sblatc benım ikizlerimden biri ölüyordu o hastane ihmalı yüzünden ve 2 hafta yatış yaptığım halde yatan hastayken farketmetmediler normalde kolana gidiyordum başından beri eşimin kuzeni orada ebe gelin gelin doktorlar çok iyi abi neresı çok iyi 2 hafta yattım son 5 gün hergün doktor yanına gittim bebegımı hissetmıyorum yok uyuyo yok sıkıştı yok artık büyüdü normal ordan çıkıp imza ile kolanda ki doktoruma gittim nst bağlandığında kızımın birinin suyu bitmiş ve nabzı düşüyordu beni üstümle aldılar ya sezeryana nabızı gördüm 87 86 85 böyle düştü zamanla yarıştılar onu kurtarmak için arkadaki bebek olmasına rağmen doktorum önce onu alabilmek için öyle bir davrandı ki ya anlatamıyorum Allah sorsun sorumlularından ben kızımı kaybedebilirdim ordan imza ile çıkmasaydım