dandinikoo Kızlar spiral taktırdım 3. ayım diğer aylarda boşanırcasına adet oluyordum bu ay 3. günümde olmam ve baya kanamam lazım ne gelen var ne giden sadece lekelenmem var azıcık spiralden kaynaklı olabilir mi acaba
usenmedimyaptimbirvelet dandinikoo hahahahahah başlığa koptum ben spirali bu sebepten çıkarttım??? Psikolojimi bozdu çünkü ve 1 ay oldu çıkaralı adet de olamadım çok gergoyum
usenmedimyaptimbirvelet dandinikoo işte yani spiral adeti bi kesiyor bir de şarıl şarıl devam ediyor kesildiğinde acaba hamile miyim diye diye kafayı yiyordum o yüzden çıkarttırdım ama şimdi de düşünüyorum kaçamadım o psikolojiden🥲
dandinikoo usenmedimyaptimbirvelet çok sinir bozucu ya kocalara göre bir şey yok bizim iki gün gecikince kafamızda kırk tilki dönüyor :(