Balkuupu iyi bir markadan straplez sütyen alırsan rahat edersin bence. Ben ten kullanıyorum çok eski bir modelini, şimdi eskisi gibi kaliteli değil malesef. Marksandspencerlar iyi straplezde onlar da çok pahalı, alıp az kullanıyorum çok dikkat ediyorum🥲
Penti ve suwen baya kötü çöpe gitti param.
Calzedonia büyük göğüsler için uygun değil, onu da boşa aldım gibi.
En iyisi küçülttürmek aslımda ama işte😂