Hamile olduğumu ilk öğrendiğim andan itibaren öyle aman aman yüksek duygular yalamadım ve olmadığım bir duyguya da sokmadım kendimi zorla..ama şimdi nasıl güzel hissediyorum anlatamam ciğerime sokarsam belki o zaman biraz geçer şiddetli sevme hissi diye düşünüyorum..kalbimin içine almak,küçük bi hamsi yer gibi kılçığıyla hüpletmek istiyorum 🥰sizde durumlar nasıl ?😌☺️