dkf benimde öyle bazen bakıyorum kundaksiz uyuyor bazen kendini uyandırıyor dediğiniz gibi 6 ay yaklaşınca bırakacağım bende sanırım genede arada kundaksiz uyutmaya çalışıyorum gece arada yanımda yatırıyorum o zaman asla uyanmiyir kundağı çözüyoruz haliyle yanımda uyurken, çok teşekkür ederim