Mirayy00 ilk denediğim bez prima idi. Aktif bebek ve premium careden memnun kalmadım bebeğimin göbeği bile kızarıyordu. Sleepy natural kullandım uzun bir süre. Memnundum ama iç bariyerleri inanılmaz sıkı ve sert. Resmen izi geçmiyordu, bariyerin geldiği yerler pişik gibi kızarıyordu hatta. Yine de içerik olarak iyi ve uygun diye devam ettim ama beden tutmamaya başladı. Goon denedim sonra, aşırı iyi. Bezden beklentiniz ne bilmem ama aşırı yumuşak aşırı, bariyerleri asla iz yapmıyor. 12 saat sonunda cırt kısımlarından çiş taştı ama kaka vs hiç taşmamıştı. Goon külot bez de denemek için aldım ama ondan cırt bezi kadar memnun kalmadım. Pampers Pure, güzel bir bez. Hiç taşma sızma vs olmuyor hatta 13 saatin sonunda bile kızımın poposu kupkuruydu. Geceleri bu bezi kullanıyorum. Dün de molfix pure nd soft denedim @[silindi] önerisiyle. Gece de bağlıydı hiç değiştirmedim. Bez yumuşak, temiz içerikli ve taşırma da yapmadı. Şuanlık iyi gidiyor sadece pure kadar kuru bırakmamıştı ama o da olsun yani 12 saat kaldı bez altında. Gün içinde molfix pure&soft, geceleri pampers pure kullanıyorum :)