kbrbrs Doktor 38olursa calpol verebilirsin dedi.37.1oldu en fazla soydum ve düştü ateş. Calpol alan bebeklerde bazi hastaliklar duydum.Sizler neler yaptiniz kizlar?
Aselincimom kbrbrs 2. Ay aşısına gitmeden calpol verip gitmiştim doktor öyle demişti yani bi sıkıntı yaşamadık sadece huzursuzdu
Hamburgerr kbrbrs 37 ateş değil ki yeri geldiğinde tabiki calpol verilir ama sık kullanmak karaciğer enzimlerini yükseltiyor
sevimailesi kbrbrs ılık suyla duş aldır cnm.ozellikle 2 ay aşılarında ateslenme oluyor calpol gerekmediği sürece vermek tabiki iyi deil ciddi bir ateş söz konusuysa durmayacak şekilde ağlıyorsa verilmesi gerekiyor
karadenizl kbrbrs Bnm bebitoda ateş yapmadı ama ağrısı oldu ilaç verdim hergun kullanmadığımız sürece zararı olmaz diye düşünüyorum