tarcinlikahve Yarın misafirlerim var fırınım bozuldu bende fırınsız cheescake yapıyorum ama ilk defa yapıyorum irmikli muhallebi hazırladım fakat sıcakken mi koyacağım yoksa soğukken mi acil cevap lütfen🌸🙏🏻
Dbe1506 tarcinlikahve bisküvi tabanına sıcak koyabilirsiniz üstüne dökeceğiniz sos irmiği soğuduktan sonra dökün sıcak halde dökerseniz birbirine karışır 🙏🏻
tarcinlikahve Dbe1506 bisküvi tabanını yaptım sıcak koydum buzluğa attım tarifte öyle diyor ama muhallebiyi sıcak mı soğuk mu koyulması gerekir onu yazmamış bende öyle düşündüm de muhallebiyi koyduktan sonra yine buzluğa atın diyor
Dbe1506 tarcinlikahve evet evet sıcak koyun sonra dolaba koyun oda soğusun en son sosunu döküp dolaba kaldırın
tarcinlikahve Dbe1506 tamam muhallebiyi de soğutup döküyorum o zaman çok teşekkür ederim ilk kez yaptığım için bilemedim🌸🙏🏻