mom2546 Kızlar bana bi fikir verin öğlen2 aylık bebeğim 1 den beri asla uyumadı 1 aydır kullandığı mamayı da verince öğürüyor yemiyor sabahtan beri sütüm de gelmiyor neyi var anlamadım bu saat oldu uyumuyor
Adasmom_ mom2546 kuzum mamayı değiştir bende hipp kullanıyordum sadece geceleri veriyordum içiyordu son 20 gündür öğürüyor istemiyor kestim bende herkes mamayı değiştirmemi önerdi henüz almadım ama alacağım sma deneyeceğim sütüm eskisi gibi yoğun gelmiyor çünkü