Benim bebeğim de iki ay on günlük bizim de uzamış sarılık vardı yeni yeni geçti. Yenidoğan sarılığı besleme ile geçebilir ama anne sütü sarılığının beslenmeyle alakası yok diye biliyorum, öyle demişti doktor. Benimki de doğduğundan beri öyle uzun uzun emmedi, sarılık durumu da olunca hep sağıp verdim, sadece geceleri emiyor. Değerlerine baktılarsa içinizi ferah tutun zamanla geçiyor ama sık sık beslemenin de faydası olur mutlaka bir şekilde bence.