betuss0142 benim bebeğimde sadece mama ile besleniyordu 4. Ayda başladı red zorla besliyordum gündüz gece uykuluyken içiyor sadece gündüz 60 cc 90 cc zorla içiriyorum.doktorumuz 5. Ayda ek gıdaya başlattı bu sebepten şuan 7 aylığız hala red devam evet ek gıda veriyorum ama onuda pek iştehlı yemiyor doyuyor mu doymuyor mu hiç anlamıyorum kilo almıyor doğru düzgün.siz ne durumdasınız kilo alımı falan nasıl