Bebeğim 3 aylık. Bizim gündüz uykularımız neredeyse çok az, çok kısa. Ve belli bir uyutma şeklimiz yok. Son zamanlarda bende memede uyuyor. Babasının ve babannesinin kucağında gezerek uyuyor. Ve uyuduktan sonra yatırdığımızda uyandığı için ikisi de kucağından indirmiyor, uyanana kadar bekliyorlar. Haliyle onların olmadığı zamanlarda ben zorlanıyorum. Ki ben onlar gibi uyutamıyorum da. O kadar uzun süre kucakta gezerek uyutmaya gücüm yok. Emerken uyursa da yan yatırıp pişpişliyorum şansıma devam ederse ediyo etmezse eşim işten gelene kadar çıldırıyoruz evde. Emerek uyuduğu için de açlıkla uykusuzluk birbirine karışıyo. 3 aydır bi türlü düzen oturtamadık. Siz nasıl uyutuyorsunuz? Bi öneriniz var mı?