Benimde avuç avuç dökülmeye başladı. En son gittim kestirdim fayda etmedi hatta daha kotu oldu. Kısa kestirdigim için toplanmiyordu o yüzden saçlarım evin her yerindeydi. Başörtü takiyordum ama yemekten bile çıkıyordu ara ara. En son gittim kendi saç rengime yakın bir boyayla boyadım. Azaldı dokulmesi baya. Ama boyadan mi yoksa dökülme azalmaya başladığından mi bilmiyorum durma sebebi. Saçınız uzunsa gidip kestirmeyin boşuna. En azından toplanması bu durumda daha iyi