Ben bir dönem tedavi gördüm evet bunu da söylemem de ki sebep bebeğimin gerçekten kıymetini bildiğimi anlamanız içindi fakat anlamak istemediginizi zannediyorum yorum yapmak için yeter ki bir şey yazılsın da kötü yorum yapalım icimizdeki kini öfkeyi nefreti kusalim istiyorsunuz. Yanlış yerdesiniz.
Bebeğimi uzaktan kolundan tutup fırlatıp atmadım ben açıklamamı yapayım anlamak istediğiniz gibi anlayacaksınız zaten. poposuna sert de vurmadım. o üzüldükce bende üzüldüğüm için kendimi tarif edemediğim bir his içerisindehissettim doktorlara gidiyorum hiçbir şey yok diyorlar bebeğim huysuzlanmak istiyor demek ki. Bebeğim için başka ne yapabilirim diye açtığım ve pişmanlığımi paylaştığım. Yardımcı değil köstek olmak için burdasiniz. üretebilecegimm bir şeyim kalmadı bakın rezene dediler köpüklü su dediler banyo dediler hava al dediler kahve iş dediler beni anlamak istediler. neden siz de bunları söylemek yerine illaki kötü yorum yapıyorsunuz Ben kötüysem siz bana yaptıklarınızlı çok mu iyisiniz?
Mom9 fırlattım deyince kafanızda ne canlandı acaba ? Ona zarar verecek bir hareket yapmadım demek istedim. Yoksa işkence yapan bir anne değilim kafanızdaki anne modeli hiç değilim.
Deletedmom131 bence siz kendinize gelin beni tanımadan hakkımda fikir sahibi olmadan öyle yaparsınız böyle yaparsiniz yazamazsiniZ. yasadığım en büyük pişmanlığı buraya yazdığım icin bana bu sözleri sarf ediyorsunuz bir daha okuyun yazdığınızi iki kere düşünun sonra yazın.
Deletedmom_9857 tepki vermemek elde değil . Tabii ki hakkım.yok ama tüm gün ben onunla birlikteyim evde sürekli ağlama sesi bende 6 aylık bir anneyim. Yaptığımı savunmuyorum ama bir anlık bir durum içinde yaptığımı ve pişman oldugumu paylaşıp yardım istiyorum. Ben bir yerde eksik kaldiysam tamamlamak. İstiyorum. Çabalıyorum. Zarar vermekten imtina ederim bebeğime
[silindi] kendimi savunuyor gibi mi görünüyorum? Ne kadar anlamak istediğiniz gibi anlamışsınız. Canilik ? Beni tanımadan hakkımda fikir sahibi olmadan kendi on yargınizla yaşadığım en büyük pişmanlığı paylaştığım bu cümleleri kuruyorsunuz. Ben size ne desem pişmanlığımi anlatamam. Sözlerinize dikkat edin. Sağlıkla büyütün bebeğinizi inşallah 🙏
Smyrnaasimrani nefret postunu okumadım ama benim için asla geçerli değil. Tahmin ediyorum ki onunda asamadigi sorunları olmuştur. Teşekkür ederim geçecek süreç .
Nur_erdm siz ne biliyorsunuz da ne konuşuyorsunuz? Ne demek Allah biliyorda vermiyor neden zorluyorsunuz ne demek! Yasamadigin içinde bulunmadığın bir durum hakkında sen kimsin yorum yapıyorsun? Allah başa vermesin yaşadıklarımı bir ben biliyorum. Sen boş konuşuyorsun. Yorum yapmak için yapıyorsun. Kötü insan aklından ne geçirdiysen artık işkence filan yaptığımı sandın herhalde. Sen önce içinde bulunmadığın durum hakkında yorum yapmamayi öğren sonra beni sosyal hizmetlere şöyle