Sedossh Merhaba kızlar oğlum 7,5 aylık çoğunlukla emzirmek yerine mama veriyorum artık doyurmak zor olduğu için genelde mama veriyorum gece emzirmeye çalışıyorum. Bazen üzülüyorum siz bebeklerinize ilk ne zaman mama verdiniz beslenme düzeniniz nasıl?
cbkckbr Sedossh Mama vermenizin sebebi ne anlamadım emzirmek yerine mama veriyorum demişsiniz bir de 🤔 emen bir bebekse neden mama? İlk günlerde verdim bir kutuyu bitirmedik bile 22 aydır sadece meme
beyzasargn Sedossh hiç üzülmeyin benim bebeğim 3 ay 4 günlük doğduğu günden beri mama+ sık emzirme ile gidiyorum çünkü sütüm yeteri kadar yok.Günde 3 kez mama veriyorum ne yapayım çocuk aç mı kalsın ?
Allahkahretmesin1 Sedossh 7.5 aylık ben de hiç mama vermedim. Mama cermeye devam ederseniz sütünüz azalacaktır
livanurvealpinannesi61 Sedossh ben oğluma hiç mama vermedim kızıma da 10 günlükken doymuyor diye mama almıştık o zaman verdim ama önce emzirirdim emzirmeden mama vermedim hiç anne sütü öncelikli olmalı zaten önce emzirin sonra verin mama
Sedossh cbkckbr ben sebebini açıkladım yargılamak neden size düşüyor? Bırakın şu kaynanalık rollerini şurada
Sedossh Allahkahretmesin1 maşallah size. 6 ay o kadar çok emdiği yapışık yaşıyorduk bazen tuvalete gidemiyordum bu aralar azalttık biraz emiyor gün içinde ama 5-10 dakika onunla da doyduğunu düşünmüyorum ve mama veriyorum genelde geceleri yarım saatten fazla emiyor
Deemeet Bebeğim 7 aylık sütüm yetmediği zaman doğduğundan beri mama ile takviye yaptım doymuyorsa mecbur kliyoruz keşke yetsede sadece emzirebilsk
hndathn Oğlum 5 aylıkken tamamen gitti sütüm yalnızdım ve kolik bir cocuktu ne gecem ne gündüzüm vardı evde tek yapabildiğim oğlumla ziplamakti çünkü ancak öyle sakinleşiyordu. Eşim akşam işten gelecekte bı tencere makarna yapacak bana işte bebeği tutabildigi kadar yerdim neticede süt denen birşey kalmadı mamaya başladık.kizimi 9 ay bir fiil emzirdim 9 aydan sonra ne oldu olduysa artık istememeye memeyi gördüğü an yüz çevirmeye ağlamaya başladı ancak 13 ayına kadar zor bela emzirdim uyur uyanıklık arasında 13 aylıkken kontrolde doktorumuza artık emziremiyorum kıyamet kopuyor çok üzülüyorum 4 aydır umarsızca deniyorum memeye döndürmeyi ama tum çabalarım çaresiz kaldı dedim tamam inatlaşma 13 ay emdi zaten ama takviye olsun yinede kabul edeceği bir mama başla 2 yaşına kadar en azından günde 2 biberon emsin dedi kızıma da 13 aylıkken mama basladik
Sedossh hndathn çabanıza sağlık olsun her bebek 2-3 yaşına kadar emecek değil çabalamışsınız bebeklerimiz iyi sağlıklı olsun da
cbkckbr Sedossh asla yargılamak ya da kaynanalık yapmak değil meme yerine mama verdikçe sütünüz gerileyecek önce meme sonra mamayla takviye yapıyorum deseniz okey yanlış anlaşılmak istemem
Allahkahretmesin1 Sedossh hali hazırda emen bebeğiniz varken mamaya başlamak biraz yanlış olmuş sanki. Zaten ek gıda dönemindesiniz ve ilk 6 ay kadar sık emzirilmiyor bir de siz mama vererek emzirme sıklığını daha da azaltmışsınız olan sütünüz de azalır bu şekilde
Allahkahretmesin1 Sedossh diğer yoruma yazmayı unutmuşum 5-10 dakika aktif şekilde emiyorsa o yeterli gelir zaten benim bebeğim de o şekilde emiyor
Sokella Benimde kızım 6 ayi doldurdu ek gıdaya başladık ama Sanki sütüm azaldı böyle giderse formül mamaya başlamak zorunda kalacağız :(
Sedossh Sokella olsun üzülmeyin mama da zehir değil sonuçta yine emzirmeye devam edersiniz+mama da alır gerekirse
Sedossh cbkckbr gün içinde emiyor. Ama 5-10 dakika çok hareketli ve sıkılıyor hemen artık midesi büyüdüğü içinde sanmıyorum ki doysun bende mama veriyorum ek gıda alıyor gündüzleri çok az emiyor geceleri yarım saat 1 saat emiyor 2-3 saatte bir
cbkckbr Sedossh Buna bu şekilde karar veremezsiniz ama doktor kontrolünde karar verilir kilo alımı azsa mamaya başlayın denir size ek gıda da aldığı için öyle eskisi gibi uzun uzun emmez zaten çenesi kuvvetli sütü artık daha iyi çekiyor kısa emebilir her istediğinde meme verin siz hem sütünüz de artar bu şekilde
cbkckbr Sedossh memede sıkılıyor hareketli demişsiniz çok normal artık etrafı keşfediyor yeni bir ortamda mesela emzirmek çok zor olur kefiş yapmaktan istemezler bunun için boynunuza renkli bi obje takabilirsiniz emerken oyalanır memede kalma süresi artar
nur2607 Bizde 22 günlüğüz elimden geldiği kadar emzirmeye çalışıyorum ama göğüs ucu yaram olduğu için biraz zorlanıyorum bu yüzden bebeğimin doymadığını düşünerekten geceleri sadece mama veriyordum şimdi günde 2 defa mama veriyorum RABBİM HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN 🙏🥰